חזרה ל תצוגה מקדימה של השיחות באלפא

סדרת הנוער של אלפא

סדרת הנוער של אלפא נועדה להעסיק צעירים בשיחות על החיים, האמונה וישוע. זמן הדיון משובץ לאורך השיחות הקצרות כדי להקל עליהם לשתף את מחשבותיהם ושאלותיהם.

13 שיחות – 9 שבועות / בן וודמן וג'ייסון באלארד

סדרת הנוער החדשה של אלפא עוצבה מחדש עבור תרבות הנוער של היום. באמצעות 13 מפגשים שצולמו בוונקובר, לונדון, פריז, רומא, ישראל ובמקומות מדהימים רבים אחרים, סדרת הנוער של אלפא חוקרת שאלות נצחיות על חיים, אמונה ואלוהים עבור הדור החדש.

הסדרה מציעה סיפורים מרתקים, דימויים, שאלות ונושאי דיון הפזורים היטב לאורך כל פרק כדי לעורר יותר את סקרנותם של הנוער, ולעזור להם לחשוב כיצד הנושאים הללו קשורים לחייהם בזמן שהם דנים עם חבריהם והמדריכים שלהם.

  • 9 שבועות
  • 13 הפעלות
  • זמין ב-24 שפות

פרזנטורים

ג'ייסון ובן הם המציגים הראשיים, אליהם מצטרפים מארחים משותפים צעירים המציגים תובנות ונקודות מבט שונות בפרקים.

ג'ייסון הוא רועה קהילה בוונקובר, קנדה וחלק מהצוות באלפא שיוצר משאבים עבור בתי תפילה מקומיים ברחבי העולם. בן גר בוונקובר, קנדה, שם, לפני שהצטרף לאלפא, הוא היה מדריך נוער במשך 10 שנים

ג'ייסון באלארד

בן וודמן

תורמים

ג'סי וירק

ג'סי ארגנה את אלפא בבית הספר שלה וכעת עוזרת לתלמידים אחרים להפעיל אותה בבתי הספר שלהם. היא חלק מצוות הנוער העולמי לצד בן.

לנדרי מקאליסטר

לנדרי הוא רועה קהילה לנוער וצעירים באחוות המאמינים בדרך קריבו בברנבי, בריטיש קולומביה (Cariboo Road Christian Fellowship).

פיטר יון

פיטר הוא רועה קהילה לנוער במשרה מלאה באספת חיי מאמינים בלנגלי היפה, בריטיש קולמביה (Christian Life Assembly).

ניקי גאבל

ניקי הוא החלוץ של אלפא, רועה הקהילה של הולי טרינטי בברומפטון (Holy Trinity), מחברם של ספרים רבים, כולל שאלות חיים וסוגיות חיפוש, והמחבר של אפליקציית קריאת ספרי הקודש החינמית, ספר הקודש בשנה אחת (Bible in Year One).

מה נכלל?

אלפא מגיעה עם כל מה שאתה צריך כדי להתחיל, והכל זמין בחינם.

כל הפרקים בהורדה
מדריך צוות אלפא (עם שאלות לדיון)
הכשרת מנהיגי אלפא
טיפים וכלים ספציפיים להקשר